onani

brevkassespørgsmål

onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

Hej jeg er 10 år og har et lille problem. er det okay at man ornanere ser porno og bruger ens mors dildo når man kun er 10 og ikke er teenager?

Svar:

Hej Pige 10 år.

Det er helt okay, at du onanerer når du er 10 år. Det er en god måde du kan bruge til at lære din krop at kende på. Men jeg synes du skal nøjes med kun at bruge dine fingre.

Jeg synes ikke det er okay at du bruger din mors dildo, fordi det er din mors, men også fordi at din krop ikke er klar til det endnu. Dildo er noget, som voksne bruger, og det er du nød til at vente med til du selv er voksen.

Jeg synes heller ikke det er okay at du ser porno. Porno er sex mellem voksne mennesker som er over 18 år. Det er noget som voksne mennesker kan se, hvis de har lyst, så det synes jeg du skal vente med.

Hvis du har lyst at tale med en voksen rådgiver om dit spørgsmål eller andet, så er du velkommen til at logge på chatten her i Cyberhus. Chatten er åben mandag-torsdag kl.14-19 og du kan logge på ved at klikke her.

Jeg håber du kan bruge mit svar :)

Glædelige julehilsner Mie

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål