onanerer
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hejsa. jeg er en dreng på 14 og jeg har kunne sperme siden jeg var 11... det er meget trættene at bruge armen, kan jeg bruge noget andet til at gøre det... eller er det kun piger der kan gør sådan noget? når ja nu hvor jeg er igang når jeg har onanereret er mit pik hoved helt vildt følsomt og lilla efter... hjælp... hilsen Danni! :)

Svar:
Hejsa Daniel.
Det kan sagtens være både trættende og hårdt for armen at onanere. Du kunne måske prøve at skifte hånd inden du bliver træt, at sætte farten lidt ned og speede op når du er ved at få udløsning, at bruge lunken vand fra bruseren direkte på "hovedet" og holde små pause!
Drenge kan sagtens (lige som nogle piger) bruge en vibrator til at stimulere til udløsning.
For at hjælpe på følsomheden i dit pik hoved, kan du, når du onanere, prøve at bruge en stor klat glidecreme. (det kan du købe på nettet, i matas og på apoteket) Det hjælper til at forhuden glider ubesværet og uden modstant ud over pikhovedet. Det er helt naturligt at dit pikhoved er lilla. Det er det fordi dine svulme legemer i "skaftet" fyldes med blod og gør din pik stiv og hård.
Hilsen Mette.