onanerer

brevkassespørgsmål

onanerer

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej hvordan onanerer man óg gør sig selv ligerlig?? for vil godt kunne ud foske mig selv mere?? hillsen m

Svar:

Hej.

Der er rigtigt mange måder at gøre sig selv liderlig på. Du kan kigge på billeder af let påkædte kvinder, læse erotiske noveller, danse til musik du godt kan lide imens du bevæger dit underliv, lukke dine øjne og forestille dig en dejlig pige - hendes bryster, numse, mave, øjne. Alle disse ting og meget mere kan stimulere din lyst. Samtidig kan du kærtegne dig selv (onanere). Du vil finde ud af om du skal røre dig selv blidt, kildrende, hårdt, hurtigt, langsomt for at opnå den bedste nydelse.

Det var nogle forslag til hvordan du måake kan blive liderlig. Desuden kan du kigge dig selv i spejlet. Kig på dig selv og udforsk din krop. Vær glad for det du ser og det den kan. Det er kun din fantasi der sætter grænsen for hvordan du udforsker den og hvordan du lige netop bliver allermest liderlig.

Med venlig hilsen Mette Mach