Onanere til en pige
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg er en 14 årig dreng som synes at nogle af pigerne fra min klasse er lækre, så er det okay jeg onanere til nogle af
deres billeder hvor de har bikini på? jeg har kun gjordt det en gang eller to, men har også onanerede til berømte kvinder,
er det i orden at men onanere til de personer

Svar:
Hej med dig
Jeg synes, det er nogle rigtig fine tanker, du gør dig. Det er meget betænktsomt af dig.
Jeg tror, der er rigtig mange piger og drenge, der finder billeder af personer, de synes er lækre, som de onanerer til, så umiddelbart vil jeg mene, det er helt okay. Du skriver dog ikke, hvor du har fundet billederne af pigerne fra din klasse? Er det nogle, de selv har lagt ud på nettet, eller er det nogle, du selv har taget? For hvis de selv har lagt billederne ud på nettet, må man jo gå ud fra, at de ved, at billederne kan blive brugt til lidt af hvert. Men hvis det er nogle, du selv har taget eller fået fat i, kan det godt være, du bryder nogle grænser ved at bruge dem til at onanere til, især hvis de ikke ved, du har taget dem eller er i besiddelse af dem.
Men generelt vil jeg mene, det er helt okay at onanere til billeder af både kendte og piger fra din klasse.
Det er forskelligt, hvad der tænder folk, og det er ikke noget, man altid selv kan styre. Så hvis du bliver tændt af at kigge på billederne, så er det fint, du onanerer til dem. Dog skal du huske at skelne mellem fantasi og virkelighed. Her tænker jeg blandt andet på, at du skal huske at respektere dem i virkeligheden, selvom du onanerer til dem derhjemme, og at du skal passe på, at det ikke ændrer dit syn på dem og dit forhold til dem.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Hilsen Ditte