onanere med elektrisk tandbørste
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej cyberhus, har onaneret i et par år nu, men er blevet lidt træt af at gøre det samme, såjeg har set at flere herinde, snakker om at onanere med en elektrisk tandbørste, og så ville jeg selvfølgelig prøve at gøre det, men da jeg gjorde det, var det jo på den ene måde mega rart og nyt, men jeg syntes ikke at det vibrede lige så meget som den kunne, da jeg gjorde det uden på underbukserne. så jeg tænkte på om man godt kan gøre det inden under trusserne? eller om det ville gøre ondt, fordi at den jo drejer mega hurtigt frem og tilbage, eller om det kunne være farligt, eller om man sagtens kan gøre det?

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå, at du er nysgerrig på om der er andre måder at onanere på end med fingrene, og det er også helt normalt at prøve at eksperimentere lidt.
Jeg godt forstå, at du kan blive lidt bekymret for, om det kan være farligt at bruge din tandbørste på din klitoris. Umiddelbart vil jeg mene at det er ret ufarligt. Jeg vil dog anbefale dig at bruge den side, hvor hovedet ikke sidder på, både for at undgå bakterier, hvis du har brugt tandbørsten og afhængig af børsten, så kan det måske gøre lidt ondt, hvis det er en hård børste. Men jeg vil anbefale at du prøver dig frem, og stopper hvis det gør ondt. Hvis du mangler andre måder at onanere på, så kan jeg anbefale dig at læse artikler i vores brevkasse under lyst og seksualitet eller læse artiklen her, som handler om onani for piger. Der er mange piger, som også onanerer med brusehovedet, det kan være at du selv har prøvet det? Onani er dejligt og er faktisk rigtig sundt. Dog skal man lige tænke sig om en ekstra gang, hvis man overvejer at bruge ting som erstatning for en penis som eksempelvis en gulerod eller en argurk. For at undgå rifter og bakterier er det vigtigt at bruge kondom på dem, og så kan de faktisk være rigtig gode at bruge. Det vigtigste er, at du gør det som er mest behageligt og sikkert for dig. Hvis du er mere nysgerrig på sex og onani, så kan jeg også anbefale dig at besøge sexliniens hjemmeside, hvor du kan finde informationer om mange forskellige ting. Den side kan du finde lige her.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
De bedste hilsner Pernille