Onanere, hjæp drenge ;-)
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hey der ude! :D Jeg er en dreng på 13. Jeg onanere hver aften, og har gjordt det i lang tid. Jeg bruger den normale metode med op og ned med forhuden. Synes bare det begynder at blive kedeligt. Så her kommer spørgsmålet: Kender i nogen gode måder at onanere på og hvordan man kommer til at nyde det, så meget så muligt?

Svar:
Hej med dig
Jeg vil gerne prøve på, at give dig lidt inspiration, så du kan finde den bedste måde for dig. Men alle personer har forskellige måder de syntes er den bedste måde, at onanere på. Så jeg kan ikke komme med et direkte svar på, hvad der er bedst for dig.
Men som jeg skrev, vil jeg gerne komme med lidt forslag som måske kan hjælpe dig til, at få noget inspiration. Rigtig mange prøver f.eks. på at skifte til og onanere i forskellige hastigheder, bruger noget glidecreme, skifter stillinger eller bruger genstande til, at onanere med. Men jeg har fundet et link fra sexlinjens hjemmeside, som beskriver disse ting og mere til. Linket kan du komme ind på her.
Jeg håber du kan bruge mit svar
Med venlig hilsen Paw