onanere
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hejsa jeg er en pige på 13 år og jeg onanere meget tit, da jeg synes det er dejligt. jeg gad bare godt prøve noget nyt, end bare at bruge finger hele tiden. jeg ligger mest på ryggen, men det er ret kedeligt, så håber i kan hjælpe mig med nogle nye stillinger. håber i vil hjælpe mig.:-) Hilsen E

Svar:
Hej med dig.
Tak fordi du skriver til os i Cyberhus.
Det er fint du onanerer og på den måde lærer din krop og egen seksualitet at kende. Når du fortæller at det keder dig at bruge finger keder dig, og at du gerne vil prøve noget andet. Det er faktisk kun din fantasi som sætter begrænsning for dig i forhold til din onani. Jeg vil gerne komme med nogle forslag til hvad du kan prøve:
1. Du kan prøve at bruge bruseren, lad strålerne ramme din klitoris. Det kildre dejligt og kan næsten gøre lidt ondt. Forsøg dig frem.
2. Du kan prøve at ligge på maven og på siden også. Bevæg dit underlivfrem og tilbage, op og ned, rundt.
3. Du kan prøve at sætte lyde på. Uhmm, ahhh, waaaooo, hmmmm, ssssss, iiiiiii, mmmm. Støn og træk vejret dybt ned i maven.
4. Du kan prøve at lægge en pude mellem dine lår, brug puden til at gnubbe din klitoris på. Mærk hvordan det kildre dejligt i underlivet og din krop.
5. Kærtegn dine bryster, lår, baller, hofter, ansigt, mave mm.
6. Du kan prøve at læse erotiske tegneserier.
7. Skriv dine egne sexfantasier og historier i et hæfte/notesblok. Læs dem når du onanerer.
Og så kan du jo læse den her artikel på sexlinien.dk
Find selv på mange flere.
Mange hilsner Mette.