Onanere
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej. jeg er en dreng på 14 år og jeg onanere 2-3 gange på en dag, jeg føler en trang til at gøre det men ved ikke om det er for meget?

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå hvis du er bange, for om det er for meget. For der er ikke så mange der snakker om onani, så det er ikke nemt at vide hvad der er rigtigt eller forkert.
Men jeg syntes ikke du behøver at bekymre dig, for det virker ikke til at være noget unormalt i at  gøre det 2-3 gange om dagen. Faktisk syntes jeg det er helt op til dig selv, hvad du syntes er rigtig at gøre og det er der ingen andre der skal bestemme for dig.
Jeg vil også lige nævne, at det faktisk er rigtig sundt at onanere. For når du får udløsning sender din hjerne nogle stoffer rundt i kroppen, som er med til at din krop slapper af og føler sig godt tilpas.
Hvis du har lyst, kan du læse lidt om onani ved at trykke her.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw