Onanere..

brevkassespørgsmål

Onanere..

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej !! Jeg onanere nogle gange når jeg er i bad ( med bruseren.). Og jeg vil rigtigt gerne prøve at få ogasme !! Når jeg onanere, med bruseren, spuller ( staves ) jeg min klitoris. Det er super :) ! Men jeg stopper let for at mine ben går på en måde i kramper over det !! Men det er på den gode måde. Er det fordi at man er ved komme ... VIL HELT VILDT GERNE PRØVE! Og jeg ser porno... Og der ser kvinderene ud som om at det er helt vildt ret at få orgasme ... Jeg vil høre jer om hvordan man får hurtigt orgasme ! :) Hilsen den små liderlige pige :P

Svar:

Hej med dig.

false

18 pkt

false

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabel - Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Dejligt du nyder at onanerer i badet. Når du skriver at får en slags krampe over det, så kan det godt være tegn på at du er ved at komme og faktisk at du allerede er kommet. Hvis du mærke sådan en dejlig afslappende i følelse i kroppen bagefter, så er det helt sikkert at du har fået en orgasme.

Når du skriver at du ser porno, så vil jeg lige fortælle dig at porno langt fra er virkelighed. Så hvis det ser ud som om de nemt for orgasme på film, så betyder det langt fra at det nemt at få det hurtigt i virkeligheden. Så i stedet for at du prøver at få noget du har set på film, så synes jeg du skal prøve dig frem og på den måde finde ud af, hvordan du bedst kan få en hurtigt orgasme. Det er også forskelligt hvordan en orgasme kan føles fra pige til pige, så derfor kan du heller ikke sammenligne dig med pornofilm og tænke at det den rigtige måde, for det er det ikke.

Der ligger en artikel her i Cyberhus der hedder: Onani for piger. I den artikel er der flere eksempler på hvordan du kan onanere. Jeg synes du skal prøve at læse den. Så kan det kan det være du får inspiration til at onanerer på andre måder. Det kan være du hurtigere kan få en orgasme ved at onanerer på andre måder end du plejer.

De bedste hilsner Sine