Omkring penis
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyberhus
Jeg har gået rigtig længe og tænkt over følgende
1. Min penis er kun 2 cm i slap tilstand og 6 cm i stiv (den er så kort, at jeg ikke kan tisse uden at ramme mine hår og posen). Det er selvfølgelig rigtig træls. Kan følgende have noget med en lille penis at gøre? Jeg er 16 år, 1,79 høj og vejer 81 kg, ikke rigtig nogle muskler og er omskåret, da jeg er jøde.
2. Jeg har rigtig meget hår rundt om penis og vil gerne barbere det af, men ved ikke hvordan jeg skal gøre det.. har i forslag?
håber i vil svare hilsen den bekymrede

Svar:
Hej bekymrede
Lad mig se om jeg kan hjælpe.
Ud fra de mål du skriver er det rigtigt at din penis er lidt mindre end gennemsittet. Men da du kun er 16 kan der altså ske rigtig meget endnu. Din penis er ligesom resten af din krop først færdig udviklet når du er 20-22 år og det er derfor umuligt at vide noget om hvor stor den ender med at blive.
Hverken højde eller vægt har nogen sammenhæng med størrelsen på penis og at du er omskåret har heller ingen betydning. I bund og grund er der ikke så meget andet at gre end at lade naturen gå sin gang og vente og se hvordan den udvikler sig de kommende år.
2. Ligesom det er med penisstørrelse er det også meget forskelligt hvor meget hår man får omkring penis. Man bestemmer selvfølgelig helt selv om man gerne vil fjerne håret, og hvis du mest har lyst til at fjerne det synes jeg du skal kigge den her artikel igennem
Der str både en del om kønshår, men også nogle gode konkrete tips til hvordan du barberer dig.
Gode hilsner
Niels-Christian