Omkreds.

brevkassespørgsmål

Omkreds.

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej. Jeg ville bare høre hvad gennemsnits omkredsen er på en normal penis, jeg føler nemlig den er lidt tynd, men det er ikke noget der sådan rigtig genere mig, kunne bare være interessant at vide. Tak på forhånd.

Svar:

Hej med dig

Der er også helt i orden og være nysgerrig:) Størrelse på penis variere rigtig meget, det vil også sige omkredsen. Men det som de fleste har i stiv tilstand, er imellem 9 – 14 cm  i omkreds. Men hvis man har mindre eller mere end det, så betyder det ikke noget for, om man kan opnå samme resultat i sengen med en anden.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw