Omegle

brevkassespørgsmål

Omegle

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Skrev herind tidligere idag, men glemte nogle få detalger. For en måned siden sad jeg på omegle og mødte en anden dreng som spurgte om jeg ville se hans pik og jeg tænkte, hvorfor ikke. Så spurgte han om han måtte se min og jeg tænkte igen, hvorfor ikke. På det tidspunkt sad vi begge og viste pik. Er nu bange for at han tog et billede som bliver sendt rundt i Danmark. Er det sket før at nogle har gjordt det? Altså sendt et billede rundt i hele Danmark. Er det overhovedet muligt?

Jeg kender ham overhovedet ikke.

Er jeg paranoid eller hvad?

Svar:

Hej med dig

Jeg har netop svaret dig på dit tidligere spørgsmål. Læs det HER og hvis du ikke føler at det giver dig de svar du har brug for, er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen Marianne