Også til piger??
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
okay ved ikke lige om den kategori passer til det her emne. men håber en vil svare alligevel. Hej er en pige på 17 år, Jeg har gået i meget lang tid og tænkt på om jeg også er til piger. og det har jeg så fundet ud af at, det er jeg. Jeg er kommet til at være så dum for anden gang at forelske mig i en veninde. første gang blev jeg vild men en veninde for to år siden, hvor jeg var nød til droppe venskabet, jeg var nok ikke modig nok til at sige det til hende og hun havde også kæreste på. jeg er så dum igen at jeg bliver forelsket i den smukkeste pige som er flyttet ind på mit opholdssted og blevet rigtige gode venner med hende. hun er vild med dreng der bor der og de har også noget kørernede og det går op og ned i det forhold, hvor jeg står i den situation at jeg altid skal høre på veninde og hjælpe med hvad hun skal gøre. og hvor jeg jo helst vil sige til hende at hun skal droppe ham. men hvor jeg ikke vil sige det, fordi det vigtigste for mig er, at hun er glad. Ham drengen hun er vild med er min bedste ven. Så lige nu sidder jeg hver dag og kigger på hvordan de er glade for hinanden og hvor de nogle gange kysser og skal altid høre på det. Det eneste jeg vil det er min veninde. hm jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre hun ved jeg er til piger og det har hun ikke noget imod. Hvad skal jeg gøre? sige jeg er vild med hende, eller bare blive ved med holde det sådan her ud.

Svar:
Hej med dig...
Du kan tro vi gerne vil svare dig, men du har ret i din fornemmesle, at det ikke er sikkert det er den her brevkasse.:) Du skriver, at du er afklaret om du er til piger eller drenge og derfor handler det om kærlighed, og så tror jeg du får et bedre svar i teenagebrevkassen. Og jeg var lidt langsom til at opdage det, så derfor har jeg valgt at sende det over til teenagebrevkassen og har svaret det med det samme.
Så du kan læse dit svar her.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus