numser
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
jeg er en pige på 20 ar jeg har set på internettet billeder af pige numser jeg er til slik og finger sex hvordan for jeg kontakt med en pige som har det lige som mig

Svar:
Hej med dig.
Når du skriver at du godt kan lide at kigge på piger på nettet, går jeg ud fra at du til piger.
Jeg kender ikke til nogen steder, hvor jeg ved at de vil det samme som dig. Men jeg kan hjælpe dig med at finde et sted, hvor du kan finde andre unge, der er til samme køn.
Der findes en hjemmeside der hedder LGBT (Landsforeningen for bøsser, lesbiske, biseksuelle og transporter). Der har de også en ungdomsafdeling, hvor man kan møde andre unge, som har samme seksualitet som en selv. Jeg tænker at det måske kunne være en mulighed for dig, at kontakte nogen der?
Venlig hilsen Sine