Normalt?

brevkassespørgsmål

Normalt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej er det normalt at have en

penis på ca.12 cm i min alder?

Hilsen en nysgerrig dreng.

Svar:

Kære nysgerrige dreng.

Jeg kan godt forstå, at du er lidt nysgerrig for at finde ud af, om din penis har en normal størrelse. Jeg kan se, at du er 13 år og så er det helt normalt at have en penis på 12 cm. Som du sikkert ved, så er drenges penis'er meget forskellige fra hinanden. De kan være forskellige i former, farver og størrelser og i stiv og slap tilstand.

Undersøgelser viser, at drenge først har opnået den fulde penisstørrelse, når de er omkring 17 år. Derfor vil din, også sagtens både kunne nå at vokse, blive mere skæv, få en anden farve eller tykkelse indenfor de næste år.

Jeg håber du kan bruge mit svar.

Venlige hilsner fra Signe.

SigneKs billede
Signe har svaret på dette spørgsmål