Nogen råd til Anal-Onani (Dildo eller Vibrator)
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej, jeg hedder Oliver.
Jeg er en dreng på 15 år.
Jeg har længe gået med en fantasi om Anal-Onani. Jeg var nemlig blevet træt af det "normale" onani. En dag besluttede jeg mig så for at stikke en finger op i mig selv imens jeg var i bad. Det var ikke så ret da, ja.. jeg kan i hvert fald sige husk at klippe negle og husk noget glide creme.
Jeg har så efterfulgt denne situation med at lege med mig selv i numsen, imens jeg spiller pik. Det har dog ikke opfyldt mine forhåbninger med anal-onani. Jeg har så for nyeligt kommet på den ide at købe en anal-vibrator, anal-dildo osv. Dog kan jeg ikke bestemme mig til hvilken ting jeg skal købe eller hvilken kvalittet jeg skal købe. Har hørt meget om glasdildoer ved dog ikke om det er noget for mig.
Så mit spørgsmål til jer er. Hvilken dildo / vibrator kan i "recommend" til mig. Mit budget er på 500 kr. Det skal dog også siges, at jeg også skal bruge noget glidecreme. Det må i også gerne skrive om i kender noget som er godt :P
Hilsen Oliver

Svar:
Hej Oliver
Jeg bliver desværre nødt til at sige at jeg ikke har nogle gode råd til dig om køb af dildo eller vibrator. Grunden er at lovgivningen i Danmark er sådan skruet sammen at butikker ikke må sælge sexlegetøj som eksempelvis dildoer til unge under 16 år. Og derfor kan vi selvfølgelig heller ikke rådgive dig omkring køb af sexlegetøj.
Det kan godt lyde mærkeligt at det er sådan når nu den seksuelle lavalder er 15 år, men det er nu engang sådan er lige i øjeblikket.
I stedet for kan jeg anbefale dig at prøve at kigge rundt derhjemme efter alternativer til en dildo. Agurk, gulerod og stearinlys jeg kan se i nogle af vores debatter at andre unge har eksperimenteret med. Det vigtige er selvfølgelig at du ikke bruger noget der er skarpt eller for stort og så at du altid kommer et kondom på, så du sikrer dig at du ikke stikker en masse trælse bakterier op i numsen.
Jeg er ked af at måtte give dig sådan et halvt svar, men bliver som sagt nødt til at svare indenfor lovens grænser.
Mange hilsner
Niels-Christian