Nogen der har en god idé til en kunstig kusse?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hjælp mig!!!
Jeg er en dreng på 13 år, og er vild med at onanere.
Jeg har onaneret i 3 år, men kunne godt tænke mig at knalde en rigtig kusse, men det ved jeg jo godt at jeg ikke må før at jeg bliver 15 år.
Så jeg tænkte at så kunne jeg jo knalde en kunstig fisse, men har ingen idéer til hvordan jeg laver sådan en..
Jeg har skrevet det her en gang før men, der har jeg bare fået svaret at jeg skal fantasere, kigge på Sexlinien, prøve med en pude eller købe en kunstig kusse.
Men jeg synes ikke at de tricks var noget spændende. At købe en kunstig fisse var jo en god idé, men jeg kan ikke købe sådan en når jeg kun er 13.
Det vil sige at det skal være en form for hjemmelavet kunstig kusse.
Altså jeg er en der helst ikke vil gøre noget selv for at onanere, så det skal føles som en anden.
Håber at i har nogle idéer til mig :)

Svar:
Hej med dig..
Godt spørgsmål og der er mange drenge der har stillet det spørgsmål i Cyberhus. Da du er under 18 år, kan du ikke købe sådan nogle ting i sexbutikker, så du skal prøve at lave noget selv der kunne minde om det. Prøv lige at læse fyren her, han har da et par ideer.. ellers kunne det være noget med at lave et rør og lægge noget blødt derind og måske noget creme, så det glider lidt lettere..
Prøv at smide et debatindlæg ind her i Cyberhus og forummet om sex.. Jeg tror der vil være flere drenge der har nogle ideer..
men jeg tror du må i gang med at bruge fantastien.:)
Venlig hilsen
Erroll