Nøgenhed
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg er begyndt at sove nøgen.. og det er faktisk rigtig rart og befriende .. Men når jeg så ligger der og skal sove helt nøgen får jeg  stiv pik .. Og jeg kan ikke få den til  at blive slap igen.. Og vis jeg så får den til at blive slap så kommer jeg til at tænke på noget frækt eller den pige jeg er vild med ... Og så har jeg stiv pik igen.. Har du nogle gode råd til hvordan jeg nemmere kan få den til at blive slap og den forbliver slap?

Svar:
Hej med dig
Når man er teenager kan man være meget følsom og der behøver ikke nødvendigvis særlig meget til, for at en dreng får stiv penis. Derfor kan det at du sover nøgen eller får nogle behagelige tanker, som kan være rigtig dejligt, være nok i sig selv til at du får stiv penis.
Du spørger til nogle råd om hvordan du nemmere kan få den til at være slap igen. Nogle gange kan det hjælpe at tænke på noget, som du ikke syntes er dejligt eller tiltrækkende. Det kan f.eks. være noget ulækkert, noget man ikke kan lide, nogle personer som man ikke finder attraktive eller noget som lugter grimt. Det kan også være, at du skal overveje at prøve at sove med boxershorts igen, hvis det er på grund af at du sover nøgen, at den bliver ved med at være stiv. Så kan du jo altid prøve at sove nøgen igen senere, når du måske har fundet nogle teknikker til at styre den. Du skriver ikke om du onanere, men det kan måske også være en måde til at den ikke blive stiv så nemt, eller at der kan gå længere tid imellem at den bliver det. Du kan evt. prøve at onanere inden du går i seng, for at se om det hjælper til at den ikke så nemt bliver stiv når du skal til at sove.
Jeg håber du kan bruge mine svar
Mvh. Ditte