Nøgen billeder

brevkassespørgsmål

Nøgen billeder

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej<3 jeg elsker jeres brevkasse og læser mange spørgsmål. Det her første gang jeg selv skriver. Jeg kan godt lide at se på mig selv nøgen, tage billeder af mig selv nøgen og røre ved mig selv nøgen. Jeg sover nøgen og onanere mig selv i søven. Jeg er bisexuel og tænder både på piger og drenge. Jeg har masser venner og veninder vi har det godt sammen og kan sige alt til hinanden. Vi onanere tit sammen og tager nøgen billeder sammen. Jeg er blevet forælsket i en af mine veninder. Vi lå og snavede på sengen her den anden dag. Jeg ved bare ikke om hun ligger noget i det for hun er kun til drenge. Jeg bliver helt høj når jeg ser hende nøgen. Jeg ved ikke om det betyder noget for hende og om hun kan lide mig på kærste måden. Ved ikke hvordan jeg skal finde ud af det. HJÆLP MIG!!!!! Knus Pernille<3

Svar:

Kære Pernille.

Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.

Det er dejligt at læse, at du har det godt med din krop og kan li´ når du er nøgen.

Jeg kan læse at du skriver, at I kan sige alt til hinanden, så det ville da være en god begyndelse at tale sammen. Mon ikke din veninde vil og du kunne tage en venindesnak og dine følelser for hende. Hun kysser dig, så mon ikke hun har følelser for dig.

Om det er på kæreste måden hun kan lide dig, kunne du jo spørge direkte. Sig til hende "jeg er blevet forelsket i dig, hvad skal jeg gøre?"

Eller du lidt mere forsigtig, kunne du "fiske lidt". Fortælle hende at du lægger vægt på at værdsætter jeres venskab og måske er (hvis det er det du er) lidt bange for om det du vil fortælle hende vil påvirke jeres venindeskab, nemlig at du har kæreste følelser for hende.

Eller måske kunne du spørge om nogle af jeres fælles veninder ved, om hun har sagt til dem, at hun er til begge køn.  Så røber du da ikke direkte til hende at du er forelsket i hende.

Men mon ikke hun kan mærke at du er glad for hende:-)

Jeg håber du finder ud af den bedste måde for dig at tackle dette.

Venlige hilsner Mette