Nøgen
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej
idag så mig og min bedste ven hans lillesøster nøgen og hun ved det ikke og hun er 9 år
og senere på dagen spurgte hun om jeg og min ven ville slikke hendes fisse også sagde vi ja det var mega rat og hun gav so blowjob
vi bollede også med hende og så kom hendes venninde også bollede vi alle 4 og de havet fået bryster så det var mega godt og samme nat gik vi ind til hende uden at hun vidste det også tog vi tøjet at hende og slikkede hendes fisse det var en af de bedste dage i mit liv
hilsen E

Svar:
Hej med dig,
Det lyder til at have været en begivenhedsrig dag som du og din ven havde. Jeg kan godt forstå at I synes piger bliver mere og mere spændende, da det er helt naturligt når man begynder at komme i puberteten. Man kan få lyst til at se dem nøgne og have sex med dem og generelt begynde at synes piger er spændende. Når du skriver et brev til os med en beskrivelse af hvad du har oplevet, så tænker jeg det måske også kan være fordi noget i dig tænker om det kan være forkert? Du har ikke skrevet et spørgsmål, og det er da også helt i orden bare at have brug for at fortælle andre om det man tænker og oplever, men derfor tænker jeg det måske kan være fordi det fylder meget for dig og du måske ikke helt ved hvordan du har det med det hele?
Du skal vide, at det ikke er i orden at have sex med sin søster. Det er derfor ikke så smart det I lavede den dag. Selvom det var rart, så vil jeg råde jer til ikke at gentage det.
I er meget unge og alt det med sex skal I nok nå, men jeg vil råde jer til at vente nogle år. De fleste har faktisk først sex når de er 16,5 år. Det er nemmelig gennemsnitsalderes for sex for første gang i Danmark. Sex har det med at blive meget bedre hvis man kender sig selv og den man har sex med rigtig godt. En måde at lære sig selv bedre at kende er gennem onani. Måske er det noget du allerede gør? Gennem onani kan man lære hvordan det mærkes, hvad man godt kan lide og hvad man ikke kan lide. Så er man også bedre til en dag at kunne have sex med et andet menneske, da man kender sin egen krop godt og ved hvad der er dejligt. Du kan læse mere om onani her.
Det er rigtig vigtigt, at når man har sex, så er det noget der er rart for alle dem der er med til det. Det betyder også, at alle dem der er med til at have sex skal være med helt frivilligt, og det er en dårlig ide at gå i seng med nogle som ikke ved det eller som ikke har sagt ja. Man skal respektere egne og andres grænser. Det skal man altid, men det er også vigtigt når det kommer til de seksuelle grænser. Ellers må man faktisk ikke gå i seng med dem. Du skriver i dit brev, at I så på hende uden hun vidste det og at I gik ind til hende mens hun sov. Jeg kan godt forstå I kan synes det er spændende, men det er ikke en god ide.
Måske var det ikke lige det svar du søgte, men jeg håber du kan bruge det og tænke over det!
Med venlig hilsen,
Astrid