næsten 19
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Er ikke sikker på om det er her, jeg skal skrive, but here we go!Hvordan kan jeg være ret høj, udviklet og have en pik på 18 cm som 16 år?? Og jeg er tidlig født ( ca. 20 dage), hvornår stopper min pik, så med at vokse? ??

Svar:
Hej med dig..
Der er simpelthen så stor forskel på hvordan og hvordan man udvikler sig.. nogen er tidlig på den, som du lidt er og andre er lidt sene på den. Og du er ret høj og udviklet, og med en pik på 18 cm.. det er der ikke noget galt med og det kunne godt tyde på at du måske er ved at være færdigudviklet. Men det kan også være du vokser lidt mere.. Egentlig synes jeg de ting du beskriver er helt normale :)
Jeg håber du kunne bruge mit svar..
Venlig hilsen
Erroll