når drenge kommer
brevkassespørgsmål af
Maria
15 år
Hej brevkasse.
Jeg er en pige på 15 og ved måske ikke så meget om drenge og om hvordan de fungerer. Jeg har en sød kæreste. Første gang jeg sad og kælede for hans ting blev min hånd våd og klæbrig og jeg troede han var kommet så jeg holdt op. Så ku jeg mærke han blev rigtig skuffet, så jeg fortsatte og senere kom så hele ladningen.
Nu har jeg jeg lagt mærke til det er det samme hver gang, når jeg rør ved hans ting. Først kommer der noget vådt og klæbrigt og så først senere sker det for ham og så kommer hele ladningen og griser over det hele. Men hvad er det der kommer først - er det det samme væske, som når det hele kommer? Har ikk ku finde noget på nettet om det.
Knus Maria

Svar:
Hej med dig.
Det du oplever, når din kærestes penis bliver våd inden en udløsning (når han kommer), kaldes præsperm. Det er en væske, som kommer ud når fyren får stiv penis, ligesom en kvinde bliver våd i skridtet, når hun bliver tændt. Det er ganske naturligt. Præsperms funktioner er, at den forbereder urinrøret, så sæden kan passere herigennem når fyren kommer, og derudover så "smørrer" præspermen pikhovedet og forhuden, så det bliver mere behageligt og glider nemmere, når fyren får handjob eller har sex.
Mange hilsner
Christina.