Mærkelige lyster?
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Ja jeg kan faktisk lade være at grine? Jeg ved ikke om jeg synes mit problem er så mærkeligt, eller pinligt eller ånsvagt? Men ja jeg føler ligesom at jeg har brug for hjælp til at afklare, om det er mine gener, der er skyld i dette problem? Og om man kan ændre det?
For jeg ved ikke om det er fordi at jeg er ældre mentalt end andre for min alder, for det virker ikke normalt at en 16 årig pige ikke tænder på såkaldte "pretty boys" og "pop drenge" .. Nu tænker i sikkert.. "er hun lebbe?" .. Nej det er jeg bestemt ikke. Jeg har intet imod lebber, jeg synes bare det er ulækkert, og kan ikke klare når piger krammer mig osv. men nu må jeg nok hellere slutte indledningen og komme til sagen.. shall we?
Nå men jeg tænder ikke på Pretty boy osv. Jeg siger bare at de er lækre, når veninder spørger om jeg ikke også synes det, for det er for pinligt at sige "Nej, for jeg tænder på mænd, som piger normalt, ikke vil finde attraktive, og så at det jo er mænd, og ikke drenge." Men nu er det jo ikke bare hvilke som helst mænd jeg tænder på, Nej. Ikke fordi jeg kunne se mig selv som en star'fucker, og heller ikke fordi jeg drømmer om det rygte i mit fremtidige voksen liv..
Men jeg tænder simpelthen på kendte mænd. Den eneste af dem jeg kan sige, at andre piger nok synes er lækker, ja det er altså will smith. og normalt, så synes jeg at sådan nogle helt tynde nogle, er VILDT attraktive.. Men ja. Nu er jeg en meget nørdet pige, og lidt mere til drenge ting, og har altid haft flere drenge venner. Men jeg er feminin og er sikker på at det køn jeg har, er det rigtige.. og det er jo godt :D ..
Men altså jeg ser Heroes, star trek, transformers, lost.. alle de der ting som er lavet til drenge, men jeg synes bare det er for kedeligt, at glo på det andet. Men jeg vil gerne give eksempler på nogle af disse mænd, men jeg tænder ikke på dem generelt. Nej jeg tænder på den karakter de spiller i film.. såsom Sylar fra heroes, som bliver spillet af zachary quinto, og Data fra star trek, som bliver spillet af Brent Spiner.. sådan nogle.. Det er pinligt, osv. men sådan er det, og det er jo ikke noget jeg har selv har valgt.. Og da jeg jo tænder på dem, har jeg det fint med det, men da det er ret usansynligt, at nogle piger jeg kender, tænder på dem.. Ja så er jeg ret pinligt berørt over det.. Ja .. jeg vil bare gerne høre, om det er mine gener der bestemmer det, og om jeg er ligeså normal som andre piger, selvom jeg tænder på mærkelige ting, og at jeg ikke en freak q: Og om jeg bare burde stå ved det? "Jeg tænder på filmroller?" Eller om jeg måske skulle vente til jeg bliver voksen, med at stå ved min mærkelige natur..
Men well.. Det er vel godt.. For jeg er en rigtig pæn pige.. det siger alle (: så jeg er vel bare håb for de fyre / mænd, som ikke helt har udseendet med sig, som andre måske har q: altså ifølge alle andre piger (: Det er godt nok rart at åbne op, og bare komme ud med tingene nogle gange (:
M.V.H The freak (;

Svar:
Hey The Freak.
Lad mig først slå det fast, at du hverken er freaky eller mærkelig, og at dit problem ikke er mærkeligt, pinligt eller ånsvagt.
Det er ikke dine gener, der er skyld i dette problem, men en helt naturlig del af det der hører med til, at du udvikler din egen identitet og seksualitet. Du er præcis lige så normal som de andre piger, selvom du selv synes du tænder på mærkelige ting.
Det hører med til at blive voksen, at du lærer, at stå ved dig selv, selvom andre har andre holdninger og meninger. Du kan sagtens være mere moden end dine jævnaldrende veninder, du tør gå imod mængden og være lidt anderledes.
At du tænder på kendte mænd og deres karakter giver mening for dig. Du lærer noget om dig selv ved at se på dem!
Venlig hilsen Mette