mængde af sæd
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
hej jeg er en pige på 16år og har hørt om jeres brevkasse fra nogen af mine veninder, så tænkte jeg ville prøve og skrive til jer da jeg har et spørgsmål der undre mig rigtigt meget. :) jeg har en kæreste vi har været kærester i cirka lidt over et halvt år. vi har sex cirka 5-6 gange om ugen men hver gang han kommer kommer han utroligt meget! og vi bruger kondom og har aldrig set en dreng komme så meget! og i starten af vores forhold og sådan kom han ikke så meget det er først her de sidste 2 måneder, selv min kæreste på 19år undre sig for det er aldrig sket før der kommer så meget. hilsen pigen på 16år.

Svar:
Hej med dig...
Det er faktisk et ret godt spørgsmål og jeg vil gerne prøve at svare så godt jeg kan. Men først vil jeg lige sige, at det lyder til at  har et dejligt forhold og nyder jeres sex, og det er jo super.
Man siger at en fyr i gennesnit kommer med en sædmængde på omkring de 8 milimeter. Det er egentlig ikke så meget, men kan opleves som mere når det kommer, fordi det er tykt. Og i et kondom kan det også godt se ud af mere end det er.
Når det er sagt, er det forskel på fyre og på hvor meget der kommer. Det afhænger også af hvor lang tid siden det er at I havde sex sidst. Jo længere tid der går, jo mere kan der godt komme. Men det er jo ikke lige det der er sket for Jer.
Måske er din fyr inden i periode, hvor der er ekstra hul igennem. Så vidt jeg ved, er det ikke så meget at gøre ved det, men hvis I synes det er meget generende, så tag lige at spørge en læge. En læge vil nok kunne give jer et mere præcist svar og hvis der er noget at gøre, vil en læge vide det.
Venlig hilsen
Erroll