måler

brevkassespørgsmål

måler

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 13 år 2 uger siden

Hej. Hvordan måler jeg min pik. heisen langemand. ps tak.

Svar:

Hejsen Langemand.

Tak for dit spørgsmål til Cyberhus lystværelset.

Allerførst har jeg lyst til at sige til dig at det er helt normalt at drenge og mænd for den sags skyld, gerne vil vide hvor lang/ stor deres penis er. Om den er lang, kort, tyk, tynd, lille eller stor handler det meget mere om du er glad for den som den er.

Man måler på oversiden af penis fra roden og ud til spidsen af hovedet. Men husk: Din penis er præcis som den skal være. Vær stolt af den som den er.

Hilsen Mette.