Måder at onanere på

brevkassespørgsmål

Måder at onanere på

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 8 år 1 uge siden

Jeg er en 15 årig dreng der onanere meget men har ikke noget sex legetøj men mangler måder at onanere på!

Svar:

Hej med dig

Der er masser af forskellige måder at onanere på...både uden og med legetøj.

Det med legetøjet er selvfølgelig lidt svært når du er 15 år, da loven i Danmark forbyder forretninger at sælge sexlegetøj til unge under 16 år. Men måske kan du bruge den her guide til hjemmelavet sexlegetøj, som en af vores ungebloggere har lavet.

I forhold til forskellige måder at onanere på så har jeg fundet en enkel lille artikel som måske kan give dig lidt inspiration. DU kan læse mere her

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål