må jeg godt det?

brevkassespørgsmål

må jeg godt det?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej. Jeg ville høre om jeg godt må ta min kæreste på tolv år på brysterne,røven og må jeg godt rører ved hendes fisse altså gi hende finger. Jeg er selv tolv år hilsen tim

Svar:

Hej med dig tim

Det med at tage din kæreste på kroppen, synes jeg du skal snakke med hende om, for det kommer helt an på om hun synes det er i orden. Hvis hun synes det er fint, at du tager på hende, så er der ikke noget forkert i det.

Men det med at give hende finger og røre hendes fisse, er ikke det samme og det er ikke helt i orden i jeres alder. Jeg kan godt forstå, hvis du syntes det er uretfærdigt, men det er fordi der er en lov der siger det er forbudt når man er under 15 år. Den lov er nemlig lavet for, at beskytte unge psykisk men også fysisk.

F.eks. er din kærestes fisse ikke færdig med at vokse endnu, hvis hun også er i din alder. Det er nemlig først ved omkring de 15 år, at den vil være bred og dyb nok til, at der er plads til en finger uden, at det vil gøre ondt. Så det vil være en rigtig god idé, at vente med det.

Der findes også mange andre dejlige måder, man kan være sammen med sin kæreste i stedet. Måske tage ud i skoven og have det sjovt, eller bare ligge og grine sammen i sengen, der behøver ikke være sex blandet ind i det for, at det kan være godt.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw