My life
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Jeg er en dreng på 14 år, og jeg ser selvfølgelig porno som alle mine venner. Jeg onanerer også og det kunne f.eks. være til en pornofilm. Jeg ved ikke om jeg er underlig men jeg kan også godt finde på at gemme billeder af nogle af mine veninder og så 'spille' til dem og høre lyden af porno'en i baggrunden - Er jeg komplet unormal eller er det normalt at udforske forskellige områder?. Jeg ved heller ikke om min p** er lille - den er lidt over 21 cm når den er stiv, og jeg har undret mig over om den er lille, for eksempel når man ser på pornostjerners 'drenge'. Jeg ved heller ikke om det er normalt nogle gange at ''spille'' flere gange om dagen?

Svar:
Kære dreng 14 år.
Tak fordi du skriver til os i Cyberhus.
Det er fuldstændigt naturligt at onanere til billeder af dine venninder og lyden til pornoen. Her sætter du din fantasi igang, som bla. stimmulerer lysten. Det er helt normalt at udforske forskellige områder. Ofte er det ikke noget så mange taler om, men mange udforsker deres seksualitet på forskellig vis.
Din pik er som den skal være (21 cm er i den lange ende- det fine er at pigens skede former sig efter pikken og hermed passer det sammen), der er ikke to pikke som er ens. De er lige så forskellige som der er mænd. Hvis du sammenligner din pik med en fyr fra pornofilm, kan det være noget med den vinkel den er filmet fra, som gør at den ser stor ud, og måske er han barberet, hvilket også kan gøre at pikken ser større ud.
Det er også helt normalt at "spille" flere gange om dagen. Dine hormoner ræser rundt i din krop. Du er i en periode i dit liv hvor reproduktionen, driften og lysten kan være styrende og stor del af din hverdag.
Du er altid velkommen til at skrive igen!
Mange og gode hilsner Mette.