mit problem
brevkassespørgsmål af
Anonym
hey jeg er en dreng på 15 år jeg har en vidunderlig kæreste vi har det godt med hindanden og sådan. jeg er jomfru lige nu mens min kæreste har prøvet sex før. ' mit problem er: mig og min kæreste prøvede at have sex den anden dag ( dette er første gang for mig) og da vi gik i gang med lidt forspil kunne jeg sagtens få min penis op og stå men da jeg skulle ind i hende blev den lidt slatten, alså for slatten til at komme ind. Hvad kan dette betyde at jeg ikke er klar endnu? har jeg i virkeligheden ikke lyst til hende dette har hun nævnt en enkel gang at det virkede som om jeg ikke havde lyst til hende, men helt ærligt jeg har drømt om at gøre det med hende så det kan næsten ikke være derfor. Jeg elsker hende himmelhøjt og jeg vil ikke risikere at miste hende pga af dette problem Mvh den nervøse.

Svar:
Hej med dig
Jeg syntes det lyder dejligt at du og din kæreste har det godt med hinanden, og nu når du elsker hende så højt som du gør, kan jeg godt forstå du er nervøs for at miste hende.
Men du skal vide det er helt normalt at drenge kan have svært ved at holde penis oppe, og det plejer at være fordi at drengen er nervøs eller får præstationsangst.
Så jeg syntes du skal snakke med hende om de ting så du kan begynde at slappe lidt mere af, og ikke være bange for at miste hende længere.
Jeg tror det kunne hjælpe dig er at få sagt dine tanker om hvor meget du har lyst til din kæreste, og få fortalt hende at når en dreng f.eks. skal til at få taget sin mødom, kan man være meget nervøs så ens penis ikke kan holde sig oppe i længere tid. Det kunne også være hvis du har fået præstationsangst fordi du ved hun har prøvet det før, og du er bange for du ikke er lige så god som det hun har prøvet før.
Noget jeg tror der kunne hjælpe dig til at kunne holde den oppe, er hvis du slipper alle de tanker du har som kan gøre dig nervøs. Og så skal du sørge for at i er alene hjemme og at stemningen er helt rolig og hyggelig. Så læg jer nøgen sammen i en seng under en dyne og få snakket med hinanden om hvor meget i har lyst til hinanden, og stadig bare slappe af og ikke tænke over at i behøver gennemfører et samleje den her gang men bare tage det som det kommer.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw