Misforståelsen...
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej brevkasse! Jeg har et problem, for jeg har åbenbart misforstået konceptet med at "give finger". Jeg troede at det var meningen at man skulle give en finger til sin partner, så jeg har ledt hele byen i gennem for at finde en attrap,- men uden held. Da jeg fortalte min bolleven det, blev hun meget overraskeret, men også meget sur og ked af det. Hun sagde hun aldrig ville se mig igen, og at jeg var en dum idiot, jeg er meget ked af det fordi vi havde snakket om snart at have sex. Jeg ved ikke hvordan jeg kunne have været så dum at misforstå det :( Skal jeg bare give hende lidt tid, eller er det måske tid til at finde en ny bolleven. Mvh C

Svar:
Hej C
Jeg kan godt forstå hvis du er ked af at du misforstod det med at give finger. Jeg kan også godt forstå at din partner reagerede som hun gjorde, når hun nu havde regnet med noget andet. Det er ikke så sjovt når man misforstår noget, som har med sex at gøre. Det er ret intimt og så kan det måske føles lidt underligt for hende, når ikke du helt ved hvad det drejer dig om.
Nu har du jo fundet ud af at det ikke var det helt rigtig med den finger og det lyder som om du er ret ked af den fejl. Jeg synes derfor at du skal fortælle hende at du er rigtig ked af det der er sket og at du er ked af at du misforstod det. Måske vil hun alligevel godt være sammen dig igen, hvis du giver hende en undskyldning.
Hvis hun stadig ikke vil snakke med dig mere, så er du nok nød til at accepterer det og finde en anden. Nu ved du i hvert fald mere om, hvad du skal gøre en anden gang og at det ikke er så smart med en attrap.
De bedste hilsner Sine