Minpik

brevkassespørgsmål

Minpik

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 13 år 3 dage siden

Hej Min pik er 11,5 cm lang men jeg synes at det lidt småt. Kommer den til at vokse, sådan naturligt ellet bliver den ved med at være så lille?

Svar:

Hey dreng.

Du skal ikke være bekymret. Du er kun lige kommet i pubeteten, så der er masser af tiden endnu hvor den vokser. 11,5 cm er meget normal i din alder, og absolut ikke noget du skal føle dig utilpas over. Din pik bliver først fuldt udviklet når du er mellem 18-21 år.

Håber du kan bruge mit svar :)

Mange hilsner

Mikkel :)