Mini pik?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg er en dreng på 14 fra KBH som har lavet et par frække ting, og nu vil jeg gerne ha' et samleje, men min pik er kun 2,5 cm i diameter og 10 cm lang, er det for småt til at tilfredsstille en pige? ~~Mig.

Svar:
Hej med dig
Eftersom du kun er 14 år, så er din pik ikke færdig udviklet endnu. I din alder er din pik en meget normal størrelse. Du er stort set lige kommet i puberteten, og der er derfor masser af tid hvor din pik vokser :)
Da du er 14 år betyder det også, at du er under den seksuelle lavalder. Det er en lov der siger, at det er ulovligt at have samleje, med en der er under 15 år. Så hvis du lige venter et år, så er det fuldt ud lovligt, og din pik vil sikkert være vokset.
Til sidst skal det jo lige siges, at størrelsen ikke er alt. Jeg vil faktisk sige, at de fleste pige hellere vil have en middel pik i stedet for en kæmpe stor en. Hvis den er for stor kan det være svært, at få den ind, og det gør ondt på pigen. Sex handler heller ikke kun om pikke, det handler også om hvad man siger, hvor man rører, slikker, nusser, osv. Disse ting er også med til, at tilfredsstille en pige.
Håber du kan bruge mit svar.
Mange hilsner
Mikkel :)