mine fantasier

brevkassespørgsmål

mine fantasier

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Allesammen. jeg er blevet i tvivl. jeg ser forskellig porno. Engang imellem også gay. nå men det har jeg det fint med og ikke noget problem der det tager jeg som meget normal at man udforkser pornoen. iog når jeg onanere fantasere jeg ofte. jeg fnatsere om venner, piger så vel som drenge. Det ligger der ikke mere i. mit problem er at jeg opfatter mig selv som hetro. jeg kunne ikke se mig selv have et forhold til en fyr. jeg har bare denne her lyst til at prøve at gør noget med en fyr f.eks snave, handjob eller lignende. er det normalt eller er det et tegn på jeg er bi ?

Svar:

Hej dreng, 15 år,

Først og fremmest, synes jeg det er super at du overvejer hvad der ligger i dine fantasier. Når det er sagt, så er der forskellige muligheder for hvad det kan være der sker.

1) I teenageårene sker der rigtigt meget med hormoner og seksualitet. Det betyder også at man kan få meget eksperimenterende lyster, eller ville prøve noget man ikke ellers ville tænde på, eller i dit tilfælde, have noget varigt forhold i.

2) Nogle mennesker tænder på begge køn, men har kun et behov for forhold med det ene køn, det er  der sådan set ikke noget mærkeligt i.

3) Idet man ser porno kan man fysisk reagerer på noget man ikke ellers tænder på, og deraf fortsætte fantasien, det er en fuldstændig kropslig reaktion, og det er helt normalt.

Når du spørger til om du er hetero- eller biseksuel, så kan jeg ikke svare dig, det er et meget stort spørgsmål, og det er ikke engang sikkert din krop har valgt noget endnu. Så jeg synes du skal tage det for hvad det er, og kalde dig det du har det bedst med. Alt i alt er det jo bare ord, så der sker nok ingen ulykke uanset hvilket et du vælger.

Med venlig hilsen

-Sune