Min weekend
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej cyberhus, jeg er i tvivl om det her hører til her eller i en anden af brevkasserne men da der alligevel er seksuelle ting i det jeg vil vide starter jeg her og så må i flytte det hvis det er. Sagen er at jeg har været hos en sød pige jeg godt kan lide og det har været rart at få muligheden når nu jeg har ville have hende i 2-3 uger især efter jeg så småt var ved at komme mig over min eks kæreste så har brug for nærhed. Den sidste uge op til var god idet hun slog om med sin kæreste så det måske kunne blive mere end som hun kalder det at lære hinanden at kende. Snakkede i den uge om kys men det skulle jeg ikke regne med sagde hun fordi det var for at vi kunne lære hinanden at kende. Jeg bad hende flere gange om ikke at skubbe mig væk højst skælde mig ud ikke fordi jeg er fatsvag men fordi min eks lovede det samme men som man kan regne ud ikke holdte det. Fredagen gik godt og på trods af optakten lagde hun op til sex med at tage mig mellem benene og jeg fik mit kys før det. Vi havde så sex (ubeskyttet) et par gange den dag. Den næste dag havde mere sex blandt andet decideret sm hvor der kun var lidt af dagen før. Hun ville give mig anal men jeg sagde jeg ikke ville bløde af det så fik hun lov og fordi jeg gjorde som der blev sagt fik vi begge bad sammen. Aftenen var ikke så god for vi så film men hun chattede ogs, det gjorde hun også før men der måtte jeg kigge her fik jeg alligevel ved tilfælde så jeg ved det handler om at hun snakker med sex med andre. Men hun skrev godt nok før hun slog op fordi hun ikke er til forhold pt og da jeg ikke kunne konfrontere hende uden at ramme mig selv på jeg kiggede spurgte jeg bare hvad vi var "venner med fordele" var svare. Jeg måtte generelt ikke tale der fordi hun skulle have fred især fra spørgsmål det udviklede sig til efter aftalen en skideballe for at tale for meget om ligegyldige ting. Om natten var jeg ikke med i vi skulle i seng så jeg skulle på wc mens hun var i seng hvor jeg gennem forsøg på lort fandt ud af min røv var fuld af blod. Da jeg gik ind var hun allerede faldet i søvn og jeg kunne ikke holde fingrene væk så det endte med hun vågnede og sagde vredt hun ikke vil røres når hun sover. Jeg lagde mig på siden så hun fik fred hvor hun nussede og sagde godnat med kys. Om morgen ville jeg så have et kys så jeg lagde mig over mod hende og hun drejede hovedet væk (3 gange) ca. Blev ved med at prøve blandet andet ved at stå i den dørkam med mistelten og omfavne hende i forsøg på at få mit morgenkys. En af dagene skrev hun vores initialer på et vindue og jeg løb hen og kyssede hende. Og besvimede en anden gang i mit skød hvor jeg i panik pustede hende i munden det skulle jeg så ikke sagde hun lidt efter og fortalte mig om de 3 trin i førstehjælp. Men tilbage til søndag, jeg skrev jeg ikke følte hun kunne lide mig og hun bad mig huske på de ting vi havde lavet som svar på hun godt kan. Ikke overbevist blev jeg ved små hint at spørge til hvad der er galt med mig viste det sig hun synes jeg er lidt barnlig (hun er 20 for lige at få det i beregningen og jeg har fødselsdag i januar. Da vi skulle skilles prøvede jeg en sidste gang at få mit kys uden held. Har ikke hørt noget fra hende resten af dagen mens jeg mere og mere føler mig som en luder bortset fra jeg faktisk har betalt hjemrejse, udrejse og 50% af maden uden at få noget økonomisk igen. Hvorfor føler jeg ikke jeg overhovedet har været sammen med en og hvorfor føler jeg mig som en luder?

Svar:
Hej med dig.
Det er godt du skriver - jeg kan godt forstå du har nogle spørgsmål omkring det der er sket. Jeg håber det er okay at jeg prøver at svare på dem, her i sex, lyst og erotik brevkassen.
Jeg læser og forstår dit indlæg som om at det handler både om nogle følelsesmæssige ting og nogle seksuelle ting. Tilsammen kan følelsesmæssige og seksuelle ting godt gøre en helt forvirret og man kan faktisk også blive helt ked af det, hvis man ikke lige forstår hvad det hele betyder.
Jeg vil prøve at svare dig ved at fortælle dig nogle ting, ud fra det du skriver og så give dig nogle råd med på vejen.
Du skriver at du er ved at komme dig over din ekskæreste og derfor har brug for lidt nærhed - det er helt naturligt, for det kan være svært at komme sig over et brud. Nærhed kan man føle på flere måder og jeg tror det er vigtigt at du finder ud af med dig selv, hvilke slags nærhed du har brug for. Sex behøver ikke være en intim nærhed, selvom det kan virke som om man ikke kan komme tættere på hinanden. Nærhed handler mest om tillid, tryghed og nærvær - det at man er sammen, snakker sammen, lytter og forstår. Jeg synes du skal have lov at komme tæt på en pige, mærke nærver og føle dig godt tilpas, uden at du skal være bekymret for at blive skubbet væk.
Når man bliver skubbet væk, eller føler man bliver skubbet væk, så er det vigtigt at tale om hvorfor det sker. Det virker som om du også oplevede det med din ekskæreste og jeg synes ikke det er okay at i aftaler at du istedetfor at blive skubbet væk, så skal du have skæld ud - det kan ikke være særlig rart for dig.
Med det sagt er det svært for mig at vide hvad du tænder på seksuelt, det er nemlig også en vigtig del af at forstå hvad der er sket. Hvis du tænder på S/M-sex og det at få skæld ud, så er det jo en del af dig og det forhold du har med pigen. Det er også lidt svært at vide om det er del af en leg at hun afviser dig, ved ikke at tage imod dine kys, men så alligevel tillader dig at komme til engang imellem. Du skal finde ud af hvor dine seksuelle grænser er og du skal passe på dig selv - her vil jeg gerne sige at hvis du stadig bløder fra numsen, så skal du til lægen. Hvis du gerne vil stimuleres analt igen, så husk glidecreme, for at undgå at få rifter og komme til skade. Og husk også at bruge beskyttelse - det er så vigtigt at passe på dig selv, ved at beskytte mod sex-sygdomme og uønsket graviditet.
Når man har sex kan man prøve mange ting og eksperimentere, og når man er vild med en som har lyst til at prøve en masse, så kan det føles svært at sige fra. Men det er vigtigt man siger fra, hvis man ikke har lyst. Også selvom ens partner forsøger at overtale en. Hvis man gør ting, som man ikke helt har lyst til, så kan man godt få det skidt med sig selv og det kan gøre ondt indeni.
Du har brugt en weekend med en pige, som har fortalt dig at i er "venner med fordele"- det betyder at i er venner og kan gå i seng sammen. Jeg synes du skal spørge dig selv om du gerne vil være mere end venner, for så bliver du nødt til at forholde dig til at selvom pigen kan lide dig, så er hun kun interesseret i at være "venner med fordele".
Grunden til at du måske føler dig lidt tom og som om du ikke har været sammen med en i weekenden, kan være fordi du er skuffet og såret over at der måske ikke er mere i det end hvad der skete denne weekend. Måske har du haft nogle forventninger til hende og til at der kunne udvikle sig noget. Sådan nogle forventninger kan ikke indfries, hvis ikke hun har det på samme måde. Det er normalt at føle sig skuffet og såret, fordi man bliver sårbar i sådan en situation.
Du skriver at du føler dig som en luder og det får mig til at tænke at du også er vred og måske har følelsen af at du er blevet udnyttet. Det er slet ikke en rar følelse og den er hård at gå rundt med for sig selv. Jeg kan ikke svare dig på hvorfor du føler dig som en luder, men jeg håber at hvis du læser mit svar til dig igennem et par gange, så kan du måske finde mening i hvad der er sket i dig følelsesmæssigt - og på den måde håber jeg at du får følelsen af at du ikke er en luder - men at du er en ung fyr, som lige skulle have styr på nogle tanker, følelser og seksuelle grænser.
Måske var denne weekend en kedelig og svær erfaring du kunne gøre dig, fordi du måske søgte noget andet. Og selvom det så er svært, så skal du prøve at komme videre.
Jeg vil anbefale dig at du logger på chatten her på cyberhus. Der kan du snakke anonymt med en voksen. Det er nemlig en god ide at du får snakket om det. Hvis ikke du føler du får svar nok her, så kan en rådgiver i chatten hjælpe dig mere på vej - og i chatten kan i snakke om alting.
Jeg håber du kan bruge svaret.
En vinterhilsen fra
Bibi