Min veninde kan ikke få nok dick

brevkassespørgsmål

Min veninde kan ikke få nok dick

brevkassespørgsmål af
Sofie
15 år
Oprettet 7 år 4 måneder siden

Hej, jeg er en pige på 15 år

Jeg har det her problem, at min veninde på 15 ikke kan få nok tissemand.
Det er begyndt at tage overhånd, og hun får dagligt dickpics.

Hun er pikfikseret, og hun græder sig i søvn hver aften.. Mens hun glor på hendes mange tissemands-billeder.

Ved ikke om i måske kan hjælpe med at give nolge gode råd eller noget..
Hun vil gerne have noget andet at tænke på.

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt høre at din veninde har det svært, og det er fedt at du gerne vil hjælpe hende. Som du fortæller det lyder det som om hun er lidt "fanget" mellem lysten til at modtage og se på de her dickpics, og så samtidig følelsen af at det har taget overhånd.

Jeg tænker egentlig det bedste du kan gøre for at hjælpe hende er, at opfordre hende til at snakke med nogen om det. Jeg ved godt det ikke lige er emnet som man snakker med hvem som helst om, men hun kunne måske starte et sted hvor hun kan være helt anonym. Det kunne være vores chat eller måske endnu bedre sexlinien, hvor de helt sikkert har snakket med andre unge, som på samme måde har været vildt fascineret af dickpics og tissemænd.
Hvis din veninde får snakket med en rådgiver om hvad det er der gør at hun er så "fanget" af de her dickpics, kan hun måske sammen med rådgiveren finde nogle gode løsninger til hvordan hun kan få det bedre.

Det er så sejt at du er der for din veninde, når hun har det svært. Jeg tænker også det er vigtigt at du ikke tager ansvaret for det her selv. Så prøv og se om hun kunne have lyst til at snakke med en voksen om det her...jeg ved vi er mange der sidder klar til at lytte, og hjælpe.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål