Min ven 2
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej det er mig igen med min bedste ven.
1. Idag da vi onaneret sammen lavede vi en leg hvor vi fik bind for øjnene og så skulle den anden " torturer" en. Vi blev enige om at vi skulle være helt nøgne. Først fik jeg bind på, så
bandt han mig fast til en stol. Så tog han et lille glas. Så tog han fat på min penis, og så lavede han handjob, indtil at der kom sæd. Så fik han alt mit sæd over i glasset. Så sagde han at
jeg skulle åbne munden, så åbnede jeg min mund, og så hældte han min sæd i min mund. Jeg skal lige minde på at vi havde 25 min hver. Efter det tog han tre tandbørster satte et kondom på, og så fik han mig til at rejse mig, og så puttede han det op i min røv. Han tog også lige lidt glide creme på, det er noget vi har købt sammen. Men så kom det væreste, han tog tandbørsterne ud, og så tog han en legetøjs pisk og piskede mig, og så tog han sin el tandbørste og putte et kondom på, og så proppede han den op i min røv og imens så piskede han mig. Er det okay ? Og måtte vi enelig godt gøre det?
tak på forhånd

Svar:
Hej Anonym
For at svare dig så præcist som muligt på dit spørgsmål, så er det korte svar; Nej, det er ikke i orden og nej det må I ikke.
Som Matilde skrev i svaret til dig sidst, så er det meget naturligt at du og din kammerat er nysgerrige, og nogle drenge prøver også at onanere sammen ligesom I har prøvet.
Problemet er bare at det du fortæller om at I har gjort sammen nu, ikke kun er at onanere sammen. I har faktisk haft sex. Sex er ikke kun at have samleje. Det kan være mange forskellige ting.
For at gøre det helt enkelt, så kan man sige at det er at onanere sammen hvis man onanerer i samme rum, men at man ikke rører ved hinanden. Så snart i begynder at gøre ting ved hinanden ligesom du fortæller i har gjort...så er det sex.
Jeg tænker at du skriver fordi du måske selv synes at det I har lavet sammen er gået over din grænse, og det kan jeg godt forstå for jeg synes det er nogle ret så vilde ting i har gjort.
Derfor synes jeg også at du skal holde igen, og sige nej tak hvis din ven foreslår at I skal onanere sammen igen.
Venlig Hilsen Marianne