Min ven
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej jeg har en ven, det er min bedste ven.1 Nogen gange i timerne sidder han med hånden under bordet og tager fat på min penis. Han siger altid ar det er et uheld, men jeg er usikker.
2 Vi har altid været gode venner, og vi har faktisk onaneret og set porno sammen helt nøgne. Og der var engang hvor han ville have at jeg skulle tage fat om hans, og så ville
han tage fat om min. og vi har lavet dildoer ud af tandbørster, og 1,5 liters flasker. Er det okay ?
hjælp !!!

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå, du bliver lidt forvirret over dit og din vens forhold og over de ting, I har gjort sammen. Du har delt dit spørgsmål op i to, og jeg vil derfor også svare dig ud fra to punkter.
1) Jeg kan godt forstå, du er usikker på, om det er rigtigt, at din ven kommer til at tage fat i din penis under bordet ved et uheld. Jeg tror ikke, det er et uheld, da din ven tydeligvis godt kan lide dig og godt kan lide, når han rører ved dig, og du rører ved ham. Jeg synes, det er vigtigt, du får sagt fra, hvis du ikke bryder dig om det. Faktisk kan det både være rigtig ubehageligt for dig, men også for dem, som måske en dag opdager, at han gør det. Jeg synes som udgangspunkt ikke, I skal røre ved hinanden i timerne, så selvom han siger, det er et uheld, synes jeg, du skal sige til ham, at han meget gerne skal prøve at undgå det. Hvis nogen fra klassen ser det, kan det også være, de begynder at drille lidt med det, fordi de ikke er vant til at se sådan nogle ting. Jeg tror, det vil være meget ubehageligt for jer, og derfor synes jeg, du skal få din ven til at stoppe med at røre dig i timerne.
2) Det er helt okay, at I har eksperimenteret lidt med nogle forskellige former for onani. Det er også OK, at I har gjort det sammen. Jeg synes dog at I er meget unge og tænker derfor at det er meget vigtigt at I passer godt på hinanden, kender til hinandens grænser og lytter til hvad den anden siger. At onanere er en måde, hvorpå I udforsker jeres seksualitet, og det betyder ikke nødvendigvis, at I kun er til drenge. Seksualitet kan nemlig ændre sig meget, og selvom du godt kan lide at gøre disse ting med din ven nu, kan det sagtens være, at du senere bliver glad for at have sex med en pige.
Jeg håber, du kan bruge mit svar.
Kh. Matilde