Min skede og skedeprutter :(

brevkassespørgsmål

Min skede og skedeprutter :(

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej..

Jeg er en pige på 14 år. Jeg har dyrket sex med 4 forskellige drenge på mindre end et halv år.. Ja, det hurtigt..

Det har altid været i mørke... Pga. min skedes udseende.. De indre kønslæber stikker ud, og forneden hænger de... Og man kan se det i min bikini. Jeg er rigtig ked af jeg ser sådan ud. Og det holder mig fra at have sex. Men, når ejg får en kæreste vil jeg bare gerne være perfekt, og ikke skræmme ham med den ting forneden, som mine venner ikke har...

Også har jeg dyrket sex og jeg lavede flere skedeprutter, og det var SÅ giga, mega, super pinligt! Så her er spørgsmålene :

1: Hvad kan man gøre for at få bedre selvtillid omkring mit underliv? Og er der en muighed for at få den lille hænge flap væk?

2: Kan jeg gøre noget ved skedeprutter? Vil så gerne være selvsikker i sengen, men det ikke det værd hvis der kommer skedeprutter! Så kan man gøre noget ved dem? Knibeøvelser, forskellige stillinger? Noget ? :)

Mvh. Den triste pige :/

Svar:

Hejsa.

Jeg synes det er fint du skriver herind til Cyberhus om dine bekymringer. Jeg ved at mange unge piger, som dig, er kede af deres kønslæbers udseende. Jeg tror det hænger sammen med at mange piger forestiller sig kønslæber på en bestemt måde og at de ser ens ud. Det gør de altså ikke...

1. Jeg tænker at det er en god ide, hvis du prøver at få bedre selvtillid omkring dit underliv og en måde jeg tror du kan få det, er ved at læse mere om kønslæbers form og udseende. Du kan finde meget mere omkring kønslæber på linket her. Siden er rigtig god, for den er med til at vise at der ikke findes 'normale kønslæber' og at alle piger og kvinder ser helt forskellige ud. Måske du også kan tale med en god veninde om hvordan hun ser ud - det kan man godt få lidt sjov ud af :-)

Du spørger også til muligheden for at få fjernet noget af dine kønslæber og det er det man kalder intimkirugi. Det er faktisk ulovligt i Danmark at udføre med mindre der er en medicinsk grund til at gøre det (det står også på linket jeg nævnte før) og det lyder det ikke til at være hos dig. Jeg synes istedet, du skal prøve at få en bedre selvtillid, som du også selv er inde på. Når du så får en kæreste en dag, tror jeg han kan lide dig uanset hvordan du ser ud.

2. I forhold til dit spørgsmål om skedeprutter, så er det ikke noget du kan gøre noget ved. Jeg kan godt forstå det kan være lidt pinligt i situationen, men det er meget naturligt og det bedste du kan gøre er at være afslappet omkring det. Mit bedste råd er at grine lidt af det i situationen eller fortælle den fyr du er sammen med, at du synes det var lidt pinligt.. Jeg er sikker på, at de fleste drenge ikke synes det gør noget.

For en god ordens skyld, så vil jeg lige fortælle at den seksuelle lavalder i Danmark er 15 år. Jeg kan høre at du allerede har en del erfaring med sex - husk at passe på dig selv og gør ikke noget du ikke selv har lyst til.

Jeg håber du kan bruge mine svar - mange hilsner Signe.

SigneKs billede
Signe har svaret på dette spørgsmål