min pik/Tissemand ?

brevkassespørgsmål

min pik/Tissemand ?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej jeg er en dreng på 12 år, jeg ved ikke om min pik er for lille.. den er 10-12 cm i stiv (tilstand?) det ikke noget der haster - langt fra - men jeg vil bare have et lidt hurtigt svar, for jeg har prøvet at skrive herind hvor der gik en uge før der blev svaret.

Svar:

Hej med dig.

Tak for dit spørgsmål.

Jamen så vil jeg da prøve at svare dig i en fart. Om størrelsen på din tissemand er for lille når den er stiv, kan jeg svare dig - nej det er den ikke. Den er som den skal være og iøvrigt er du slet ikke færdigudviklet, så jeg synes du skal være glad for din tissemand som den er.

Hilsen Mette