min pikkemand
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej brevkasse. jeg skiver til jer fordi jeg syndes at min pik er lidt for kort den er kun 16cm ca. Så jeg vil gerne vide om man kan købe en pille er noget der kan gøre den støre. hilsen dreng 15 år. (Tak)

Svar:
Hej dreng på 15 år.
Både drenge og piger kan blive lidt usikre på om de nu udvikler sig som de skal. Drenge kan eksempelvis tænke meget på om deres pik er stor nok og piger kan eksempelvis tænke på om deres bryster er pæne. Det er naturligt og jeg vil gerne give dig et svar omkring din pikkemand, som jeg håber du kan bruge.
Du skriver at du synes din pik er lidt for kort, da den kun er 16 cm ca. og om du kan købe en pille, for at gøre den større.
Jeg kan svare dig på at der ikke findes nogen pille, som kan gøre den større. Din pik bliver større, når du er tændt og får rejsning. Om din pik er 16cm når den er stiv eller slap, så virker det ikke til at den er kort.
Alle pikke er forskellige. Se om du ikke kan blive tilfreds med din pik som den er, for der er ikke rigtigt noget du kan gøre, for at gøre den større.
Håber du kan bruge svaret.
KH.Bibi