MIn pik... og en pige

brevkassespørgsmål

MIn pik... og en pige

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 3 måneder siden

Hej Cyberhus.

Jeg er en dreng på 15 som ville stille 2 spørgsmål. Det ene er, at jeg synes at min pik er en smule for lille. men det er on & off for nogle gange er den helt perfekt. når det er jeg synes den er lille føler jeg at den er 3-4 cm i slap, men den er i virkeligheden 7-9cm i slap. ved godt at det er fuldstændig normalt for en dreng i min alder at stille spørgsmål til min krop, men er der noget jeg kan gøre?

Anden ting.

for ca 1 år siden var der en pige i min klasse. jeg har aldrig set noget så dejligt som hende, og det værste er at jeg aldrig kan komme sammen med hende. vi skriver ikke så meget som vi plejede, men sidste gang vi skrev, skrev hun at hun elskede mig og altmuligt jeg drømmer tit om hende og jeg har det som om jeg aldrig finder en som hende... ;(

Svar:

Hej Anonym

Jeg vil gerne prøve at svare dig :) Og lad os hoppe lige ud i det.

1. Som du selv skriver så er det meget normalt at være i tvivl om sin krop. Særlig i puberteten hvor den hele tiden udvikler sig. Faktisk vil jeg sige at det næsten er alle der ind i mellem kommer i tvivl eller oplever at der er noget ved deres krop som de er utilfredse med.
Jeg kan fortælle dig at din pik er fuldstændig normal størrelse og lige som den skal være. Der er ikke noget du selv kan gøre for at den skal vokse, så du bliver nødt til at have tålmodighed og vente på at du bliver færdigudviklet når du er 20-22 år.
Heldigvis kan jeg se at du også har perioder hvor du egetnlig er godt tilfreds med din pik, og jeg tror du skal arbejde på at holde fast i de perioder for den er som sagt præcis som den skal være.

2. Her synes jeg det bliver lidt svært.
Du skriver at der er en pige fra din klasse som du synes er helt fantastisk og dejlig. At I har skrevet meget sammen og at hun sidst I skrev fortalte at hun elskede dig. Samtidig siger du at du aldrig kan komme sammen med hende. Jeg er i tvivl om hvorfor du ikke kan komme sammen med hende hvis hun elsker dig og du også synes hun er helt vildt dejlig?
Er der en grund til at det ikke kan lade sig gøre for dig at komme sammen med hende eller er der måske sket noget siden I skrev sammen sidst der gør at hun ikke længere elsker dig?

Jeg må indrømme at jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal forstå dit sidste spørgsmål, men hvis du har mod på det er du meget velkommen til at skrive igen om det her med pigen. Hvis du kan fortælle lidt mere om hvorfor I ikke kan være sammen vil jeg eller en anden rådgiver meget gerne prøve at give et lidt bedre svar.

Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål