min pik er for stor
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej alle her på Cyberhus. jeg har bogstaveligt talt et stort problem min pik er som både drenge og piger siger "enorm" den er 25 cm lang og 5 cm i diameter og min kærste siger at den er for stor.¨ hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej
Det var da også en stor ting at komme med :)
Vi mennesker er forskellige og har forskellige størrelser, så der er ikke det helt vilde at gøre, men der er stadig et råd du kan få med på vejen.
Jeg går ud fra at når din kæreste siger at den er for stor, så mener du at det er når I har sex. Så vil jeg foreslå jer at I bruger ekstra lang tid på forspil. Forspil er at kærtegne, nusse, røre, kysse hinanden inden sex. På den måde kan du med forspil hjælpe til at udvide din kæreste, så hun kan få lettere ved at få dig op i hende. Det kunne også være en ide at bruge glidecreme, så sikrer i at det bliver lidt lettere.
Hvis du senere hen i dit liv synes at det stadig giver dig problemer, så kan du opsøge en læge og få lavet en penisreduktion. Men vent nu lige med den tanke. Det kan jo være at du bliver ret glad for din størrelse senere hen.
Mvh
Casper