min pik er alt for lille
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Hej jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, da netop min pik er alt for lille. kan altid mærke at jeg mangler noget i bukserne og bliver altid drillet med det. den er okey når den er stiv tilstand på 13 cm , men når den er slap er den alt alt for lille. er det på grund af at jeg måske udvikler kvindelig hormoner eller hvad. hvad skal jeg gøre for at den vokser. hjælp

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå du ikke ved hvad du skal stille op, når du føler der mangler noget i bukserne, men det kan være svært at lave om på, hvordan man nu en gang ser ud.
Din pik er færdigudviklet når du er ca.18 år og gennemsnitsstørrelsen er 10-18 cm. Den kan sagtens være større eller mindre end gennemsnitsstørrelsen. Det er simpelthen forskelligt hvordan en færdigudviklet pik er. Der findes så mange forskelige tykkelser, former og længder, så selvom du kan synes den er alt for lille, så det kan sagtens være at din pik simpelthen bare ser sådan ud. Så jeg tror ikke det er fordi du udvikler kvindelige hormoner. Din pik har den størrelse den har og det kan du desværre ikke gøre så meget ved.
Du skriver at du har det okay med din pik i stiv tilstand. Det synes jeg er rigtig godt. Det kan måske hjælpe dig, hvis du prøver at tænke på det, du faktisk er glad for ved den.
Her til sidst vil jeg gerne opfordre dig til at læse artiklen: Er størrelsen på din penis vigtig?, som ligger herinde på Cyberhus, hvis du gerne vil vide mere.
Med venlig hilsen Sine