Min pik bliver stiv hele tiden
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej jeg er en 12 årig dreng der onanere men når jeg har onaneret så skal jeg i skole og min pik bliver stiv i klassen hele tiden uden grund hvad skal jeg gøre Hilsen ********

Svar:
Hej med dig,
Jeg kan godt forstå, at du synes det er lidt irriterende, når din pik bliver stiv i klassen, og derfor er det fint, at du skriver herind til Cyberhus :-)
Når man kommer i puberteten, sker der en masse ting i kroppen, fordi man har så mange hormoner, der farer rundt :-) Det er helt fint, at du onanerer og har fundet ud af, at det er dejligt. Det er blandt andet en af tingene, der sker i puberteten. Noget andet man kan opleve som dreng er netop det du oplever, at din pik også bliver stiv på andre tidspunkter. Det kan være svært at gøre noget ved, fordi man i puberteten ikke helt kan styre kroppen. Derfor kan du prøve at tænke på noget andet og fokusere på noget andet, når du er bange for, at det sker. Hvis du har mulighed for det, kan du lige gå ud på toilettet, hvis den bliver stiv, og vente til, at det er gået over. På den måde kan de andre i klassen ikke se det.
Desværre kan jeg ikke give dig et super råd, der kan hjælpe, men du er bestemt ikke den eneste dreng i puberteten, der ville ønske det :-)
Jeg håber, at mit svar kunne hjælpe en lille smule trods alt,
Med Venlig Hilsen
Anne