min pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej cyperhus. Vil lige høre om min pik er normal. Den er 17 cm i stiv tilstand. Jeg er kommet i puberteten og har fået hår der nede. Jeg ornanere ca. 1 gang om dagen hvor jeg ser porno eller tænker på en lækker pige

Svar:
Hej med dig
Du kan være helt rolig, en normal pik er i gennemsnit 12 – 16 cm, så det er ikke unormalt at have en der er lige deromkring. Heller ikke selv om du er 13 år, for nogles penisser vokser meget i starten af puberteten og ikke så meget senere.
Jeg syntes lidt jeg også kan læse du måske har brug for at vide om det er normalt, at du onanere hver dag og ser porno eller tænker på piger.
I din alder begynder man at vil lærer sin egen krop at kende, og det er sundt. Det kan man f.eks. gøre ved at onanere. Og det er helt normalt at gøre det tit i puberteten.
For at blive opstemt er der mange der vælger at se porno eller tænke på en pige man godt kan lide, imens man onanere. Og det er der ikke noget forkert i:)
Håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw