min pik

brevkassespørgsmål

min pik

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej, nu undrede jeg mig meget over hvilken vej en gennemsnittelig pik er i stiv tilstand )nedad opad ligeud osv.)? håber meget på svar da det er det eneste i mit hovedet lige nu

Svar:

Hej dreng, 14 år,

Det er et godt spørgsmål du har, og jeg må nok skuffe dig. Der findes nemlig ikke noget klart svar. Sagen er den at en stiv pik nok oftest peger et sted mellem ligeud og opad, og sikkert også lidt til den ene side. Men det kan ikke udelukke at den lige så godt kan pege en lille smule nedad, hvis man står op. Den burde dog ikke pege meget nedad.

Jeg kan som bonusinfo fortælle dig, at din pik sagtens vil kunne skifte retning, efterhånden som du bliver ældre. Både den ene og den anden vej.

Jeg håber alt i alt at det alligevel var til noget hjælp, og at du nu får fred til at tænke på noget andet en kort tid...

Du er selvfølgelig altid velkommen til at skrive igen.

Med Venlig Hilsen

-Sune