Min Pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Vær gang jeg er sammen med den pige jeg kan li og vi holder tæt om hindanden Osv. Og det kan være hun synes det er ubehaeligt når er står tæt sammen det hved jeg ikke om hun synes. Men er det normalt at jeg får rejsning af at jeg holder tæt sammen med en jeg godt kan li? Hilsen: StretHD

Svar:
Hey StretHD
Pikken er en del af os, vi ikke altid kan styre. Den har sin egen mening om, hvornår den skal være stiv, og det er ikke altid på passende tidspunkter. Det er ganske normalt, og det vil den blive ved med resten af livet.
Det at være tæt på en du godt kan lide, og holde om hende, er et tidspunkt hvor man på ingen måde selv kan styre sin rejsning. Denne form for rejsning sker for alle mænd og drenge. Det er ikke til, at sige om hun synes, at det er ubehangeligt, men det tror jeg nu ikke. Det betyder jo bare, at du godt kan lide hende.
Hvis du er usikker på om hun synes det er ubehageligt, kan du jo fortælle hende, at det er fordi du godt kan lide hende.
Hvis du vil vide mere om pikken, kan du besøge denne hjemmeside:
http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=22068
Håber du kan bruge mit svar.
Mange hilsner
Mikkel :)