min pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej cyberhus jeg læser altid på jeres side jeg synes i svarer rigtig godt på spørsmål!!!:) jeg er lit i tvilv om min pik fordi den er kun 5cm og det er meget lille når andre i min klasse har over 10!!! siger de, men måske lyver de jeg har ikke kigget for jeg er jo ikke til mænd selvom det godt kan være sjovt at kigge hehe kan jeg købe en forstører til pikken sådan så den bliver større?? jeg vil gerne have den bliver lige så stor som dem på pornofilm!!! hilsen laurids

Svar:
Hej Laurids
Tak for de rosende ord, dejligt at høre at du synes godt om vores besvarelser!
Din pik er ikke for lille, du er 12 år og derfor lige startet med at udvikle dig fra dreng til mand og udviklingen stopper først når du når omkring de 18 år. Det kan godt ske at de andre fra klassen siger at de har en på 10 cm, men det er ikke noget du skal tage så seriøst, har du fortalt om din størrelse? det er meget almindeligt for jer drenge/mænd lige at ligge et par ekstre centimeter til den oprindelige størrelse, men det er der skam ingen grund til, der er meget meget få drenge på 12 år der går rundt med en pik på 10 centimeter.
Fordi man kigger på de andre drenge i badet, betyder det på ingen måder at man er homoseksuel, det er helt okay lige at tjekke hinanden ud.
Pornofilm er ikke virkelighed, de bliver optaget fra  de bedste vinkler så penissen ser så stor ud som overhovedet mulig.
Jeg ved godt at ud fra pornofilm, ser det ud til at piger ønsker en pik der er så stor som mulig, samt en fyr der kan holde i evigheder, men sådan hænger virkeligheden ikke sammen, det handler ikke om størrelsen, det der betyder mest er at du er glad for den som den er.
Så nej du behøver ikke en forstørrer, istedet vær stolt at den som den er!
Venlig Hilsen
Sascha