Min pik?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Min pik er cirka 9cm i slap 14-15 cm i stiv og 13 i tykkelsen. Føler den er for lille for alle mine venner siger deres er over 17.

Svar:
Hej med dig.
Du skal ikke være bekymret, din pik er ikke for lille. Jeg kan dog godt forstå, at du kan komme i tvivl om din pik er for lille, når nu alle dine venner har en pik der er over 17 cm. og du står tilbage med en der er nogle cm kortere.
Længden på voksne mænds pik, siges at være mellem 4,5 - 10 cm i slap tilstand, samt mellem 12 - 17 cm i stiv tilstand. I forhold til omkredsen (som jeg tænker, er det du kalder tykkelsen), så er den 12-13 cm i gennemsnit. Så du er ikke alene om at have en pik med dine mål. Og de fleste piger/kvinder er fuldt ud tilfreds med en pik på din størrelse.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen Lisa.