Min penis varrierer meget
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus-medarbejder-voksne-hjælpere. Min penis er 2 cm i slap tilstand, og 29 cm i stiv? Hvofor er den der? kan den være storre når man ser på en anden pige

Svar:
Hej
Tak for dit spørgsmål.
Når man taler om størrelsen på en penis, tager man efter størrelsen i stiv tilstand. Det gør man fordi det kan svinge meget fra person til person, hvor lang den er slap tilstand.
Man siger siger at en fuldt udvokset penis i gennemsnit er 12-18 cm. Det er den først når du er omkring 18-20 år.
Når du skriver din penis er 2 cm i slap tilstand og 29 cm i stiv, så synes jeg umiddelbart det lyder som en lidt voldsom variation. Hvis du gerne vil have det undersøgt, synes jeg du skal opsøge en læge.
Størrelsen ændrer sig
Når du skriver om den kan være større når du kigger på en pige, så tænker jeg, at du mener om den kan blive stiv, når du ser en pige.
Til det vil jeg sige at det kan den godt. Det er helt normalt at den gør det. Når man er teenager så begynder homonerner at ræse rundt i kroppen. Det vil sige at din krop og hjerne reagerer med en drift der ligger indkodet i din krop. Derfor vil du nogen gange opleve at din penis næsten har sit eget liv.
Håber du kan bruge mit svar.
De bedste hilsner Sine